✨شروع وب رویایے مونـ🎈✨شروع وب رویایے مونـ🎈، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
💙 ارمے شدنم 🎤💙 ارمے شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 30 روز سن داره
💜 بلینکی شدنم 🎤💜 بلینکی شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
🌂 پاترهد شدنم ⚡🌂 پاترهد شدنم ⚡، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ارمے گرل 💜💦

⚡دانش اموز حال. دکتر اینده💥

🍭درس رنگی رنگی🎈

1399/12/10 20:32
نویسنده : 💖 آیناز 💖
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی دوستون دارم مرسی بابت 30 تایی کردنمون😍

بمونین برامون♥♥♥♥♥

خب همونطور از اسم پست معلومه و به درخواست یکی و از فالور هامون این پست رو گذاشتم

شما هم میتونید درخواست بدید چون حتما پستش و میزارم

خب خب

من همیشه بین ساعت 4 تا 6 درس ها رو خوب خوب یاد میگیرم

واقعا زمان خوبیه چون کلاسم ام تموم شده و کلاس زبانی ندارم خداروشکر 🤲🏻

من همیشه یه جایی رو میزارم که به تمام وسایل ام دسترسی داره و نمیخوام همش پاشم و وسایل بیارم من که خودم میز تحریرم رو ترجیح میدم 

و همیشه کنارم یه اب هست که هروقت حوصلم سر رفت اون رو میخورم و دوباره سرحال میشم

البته بستگی داره صبح باشه ظهر باشه عصر باشه یا شب صبح ها همیشه یه شیر کاکاو کنارمه و عصر هام هم چای و بقیه اش هم اب

بریم برای شروع درس خوندن

*زنگ اول =ریاضی

همیشه زنگ اولمون ریاضی بوده اصلا تغییر نکرده😑

خب امروز پا توی فصل میزاریم و با خوشحالی فصل قبلی رو ترک میکنیم 😂

خانم داره فیلم ها رو رگباری میفرسته و من دارم کتاب و دفتر نکات رو میبرم سر میز تحریرم و تا شروع کنیم این فصل رنگی رنگی رو

(البته برا خانممون رنگی رنگیه😐)

خانم همه فیلم ها رو فرستاد و منم قسمت های مهم رو هایلایت کردم نکاتش رو نوشتم و دو صفحه اولش رو حل کردم

و ربع ساعت اضافی اوردم تو این وقت  برم یکم لواشک بخورم 😂😁

*زنگ دوم=فارسی

امروز باید نگارشش رو حل کنیم و الان خانمون داره توضحات مربوطش رو میده تا خودمون حل کنیم 

بدون کمک گوگل ❌ بدون کمک مامان بابامون ❌ بدون کمک فیلم❌

فقط و فقط خودمونیم

خب دیگه زیادی حرف زدم برم انجام بدم 😁

*زنگ سوم=علوم

علوم درس مورد علاقه منه و کلا رشته علوم هم میخوام انتخاب کنم

اخههه میخوامم دکتر پوست مو زیبایی  شممم😎

حالا بعدان یه سر به مطبم بزنید تا خوشگلتون کنم 🤭

خب خب امروز خانممون میخواد امتحان بگیره و منم مثل---- دارم میخونم😁

چون اگر بیست بگیرم این رو با امتحان قران فردا یه هدفون و کلی وسایل کیوت در راههه😍❤️

حق ام دارم شما هم اگه جا من بودید مثل الان من میخوندید😂

خب خب تا ده دقیقه دیگه شروع میشه من برم بخونم و امتحان بدم بعد برمیگردم😂💜

*زنگ چهارم=استراحت

بلاخره استراحت توی این مدت میخوام پنکیک مینی درست کنم با شیر موز که اگر خواستید براتون میزارمشون اموزش رو

خودم خیلی دوست دارم و خیلی خوشمزه است وقتی حوصلم سر میره همیشه درست میکنم و با یه چیزی میگیرم میخورم😊

توی این یه ساعت میخوام پنکیک درست کنم و ماینکرافت با تلویزون بازی میکنم یکی از فانتزی های عمرمه 😂ایشالا شما به همه فانتزی عمرتون برسید 🤲🏻

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خب بقیه اش هم خانمون ازمون هدیه ها پرسید و ....

پست امروز تموم شد اگر لایک نکردی بکن

اگر فالو نکردی بکن 

و ویو اش رو زیاد کنید

و در اخر سوال پست= چه شغلی میخواید داشته باشید در اینده؟

بای بای👋🏻👋🏻

پسندها (5)

نظرات (2)


10 اسفند 99 22:14
ممنون عزیز دلم بابت گذاشتن پست😍💟👑
کلاس شیشمی درسته؟!
همیشه موفق باشی عزیزم😀😍😙💋
من دوست دارم تخصص زنان و زایمان بگیرم👩💖
همیشه موفق باشیییی
من سال نهم هستم
😉😍😘😻👧💕💖💟❤💋
💖 آیناز 💖
پاسخ
خواهش میکنم😊
اره کلاس شیشمم🙃
مرسی عزیزم
موفق باشی😘😁
هم وطن
11 اسفند 99 15:40
سلام به صاحب این وبلاگ زیبا😗😗
اینترنت دنیای خیلی خطرناکیه و هرچی بیشتر توش نریم و اصلا وب نزنیم و اینستا نریزیم و. خیلی از خودمون محافظت کردیم.مخصوصا افراد سودجو هم هستن.موفق باشی.💋
💖 آیناز 💖
پاسخ
سلام😊
دقیقا فقط باید بلد باشیم چه شکلی ازش استفاده کنیم
نت مثل یه چاقو میتونیم باهاش میوه پاک کنیم و یا میتوتنیم باهاش یه نفر رو بکشیم🤕
مرسی😊