✨شروع وب رویایے مونـ🎈✨شروع وب رویایے مونـ🎈، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
💙 ارمے شدنم 🎤💙 ارمے شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
💜 بلینکی شدنم 🎤💜 بلینکی شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره
🌂 پاترهد شدنم ⚡🌂 پاترهد شدنم ⚡، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ارمے گرل 💜💦

⚡دانش اموز حال. دکتر اینده💥

1️⃣3️⃣سیزده روز اول بهار🌞

1400/1/14 14:14
نویسنده : 💖 آیناز 💖
423 بازدید
اشتراک گذاری

بهار ؛

می تواند نام تو باشد

وقتی

که در همهمه یِ سبزِ دلم

دوستت دارم هایت

شکوفه می زنند

سلام امیدوارم امسال سال رنگین کمونی داشته باشید ما که همیشه هروز عید بیرون بودیم ولی بخاطر این ویروس 

💔دیگه بیرون رفتنمون کم شد هعی 

راستی هپی مپی 45 تایی شدنمون وقتی دیدم ذوق مرگ شدم 😆

خب خب ما قراره امسال مثل سال های دیگه به اندیمشک و شوش بریم متاسفانه دوربین نبردم و مجبور شدم عکس فیک بگذارم سوری😐💔

خداروشکر برای رفتنمون پلیسی نبود و توی راه چون پلاکمون شوش بود زیاد کاری باهامون نداشتن

بعد از رسیدن به اندیمشک

سریع رفتیم خونه مادربزرگم و طبق همیشه یه سفره هفت سین خوشگل گذاشته بودن 😍

فقط ماهی قرمز کم داشت که دونه ایی 70 یا 100 تومن 🤕

نمی ارزید چون سریع هم میمرد برای همین یه نارنج رو گذاشتم توی اب و سفره رو کامل کردیم

پ ن = یادمه یه وقت فکر کردم اب نارنج شربت پرتغاله بعد خوردمش انقدر اب خوردم که مزه اش رف😂

برای اینکه حداقل لحظه سالمون شاد باشه زدیم من و تو ( شبکه ایی هست ) که کلی باحال بود مخصوصا داستان کفشدوزکش موقع سال تحویل مامان جونم توی اسپزخونه بود که بهش گفتم مامانجون بدو بیا سریع سفر و اگر نه تا اخر سال همش تو اشپزخونه وقتی شندید سریع از اشپزخونه  در اومد و اومد پیش ما😂😂

و همزمان هم استوری میزاشتم توی واتساپ که عید و اینها بعدش موقع سال تحویل همه عید هاشون رو دادن و همون اول کار 150 تومن گیرم اومد😁

بعدش هم ناهار خوردیم من و دوستام حدود 200 تا استوری تبریک کلی چیز دیگه گذاشتیم😂 

یکم موندیم و بعدش رفتیم شوش اونجا تا شب منتظر الیس بودم و دقیقا همون موقعه که ناامید شدم اومد🙂

و همین الان یه فالور به جمعمون اضافه شد مرسی 😋

باهم نشستیم رمان خوندیم و پلنر فردورین رو کشیدیم و انقدر حرف زدیم که ساعت 1 شب شد و رفتیم خونه و گرفتیم خوابیدم🙄

صبح روز بعد رفتیم یادمان 

توی یادمان عملیات فتح المبین انجام شده و ما وقت میاییم شوش همیشه خدا میریم یادمان یه ورش هم که کل درخت هست و جنگل مانند هست یه دورش هم کرخه هست و یه ورش هم جنگ 👧

و بعدش هم اومدیم با پسر عموم که از من یه چند ماه کوچیکتره ملکه گدایان رو دیدم همین قسمت اول ندیده رو البرز کراش زدم😂

حیح🙁💔

بعد قسمت دو روش هم دیدیم که الیس اومد و رتیم دنبال عسل و یه چندتا از پسرا و انقدر بازی کردیم و حرف زدیم و تهش بستنی خوردیم که شام شد بعد شام هم من رفتم یش الیس بقیه هم نمدونم دیه 🙂

و روز بعد هم رفتیم اندیمشک 

اونجا رفتیم یه زمین که مال یه خدا بیامورز بوده رفتیم

بعدش هم رفتیم باغ اچول یه باغی بود شبیه جنگل و بلاخره واردش شدیم خیلی میترسیدم که یهو گرازی چیزی بیاد که دیدم صاحبش گفت نگران نباشید چیزی توش نیست و بعدش هم برگشتیم پیش بساط خدمون و بعد چایی هم رفتیم خونه مامان جونم و تصمیم بر این شد 4 روز اونجا من و داداشم و مامانم بمونیم و توی این چهار روز انقدر با پسر دایی که 2 سالشه ور رفتم که شب ها مثل جنازه میافتدم روی تشک و صبح ها هم همش انرزی ایم رو جمع میکردم براش😂

انقدرم میبیند ارت میزارم جدیدا زیاد پیدا کردم برا همینه😂

روز چهارم اومدیم شوش که قرار شد پنج روز هم اینجا بودیم و انقدر رفتم پیش پسر عموم و الیس که 4 روز اش مثل باد سریع گذشت بعد روز 5 ام قرار شد که ما ناهار درست کنیم برا همین یواشکی کار بابای یونس رو کش رفتیم یعنی عموم میشه و رفتیم چندتا پرس غذا خریدم و چون گوشی عموم رو هم اوردیم نفهمیدن و یواشکی گذاشتمش توی ماهیتابه و گرم شد و اوردم بهشون دادیم و بعد غذا کل ماجرا رو تعریف کردیم😂

یه فالور دیگه هم بهمون اضافه شد  بازم مرسی😂

و بهتون بگم ادرس صفحه اپارات رو هم گذاشتم دنبالمون کنید لطفا تنکس🙂❤️

😂

و سیزده بدر هم بازم رفتیم یادمان البته اینبار با عمو بزرگم و بابام و عمو وسطی ایم و عمو ام کوچیکه و مامانم و زن عموم اینها ... و من پسر عموم انقدر بهشون دروغ سیزده گفتیم که اخرین بار نزدیک بود سرمون داد بکشن ( از شوخی البته)

و این پستمون هم تموم شد مرسی از اینک تا اینجا با ما بودید بای بای 

راستی درمورد عید نوروزتون هم برای ما کامنت کنید🙂💗

پسندها (7)

نظرات (10)

آن شرلی 🍁آن شرلی 🍁
14 فروردین 00 15:25
آیناز جان عیدت مبارک باشه 💗
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسی عید تو هم مبارک باشه
آبجی مهناآبجی مهنا
14 فروردین 00 15:35
آیناز جون سال نو و سیزده بدر ت مبارک 🌹
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسی سل نو سیزده بدر تو هم مبارک

14 فروردین 00 16:08
آیناز جون میشه دوست ما بشی و به وبلاگ مون سر بزنی ؟
💖 آیناز 💖
پاسخ
چشم حتما وقت کنم حتما سر میزنم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 فروردین 00 18:18
عیدتون مبارک
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسی عید شما هم مبارک
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 فروردین 00 20:04
عزیزم عیدتون مبارک باشه همیشه به خوشی و شادی باشید🌸💕
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسی عید شما هم مبارک🙂❤️
همچنین🙃💛

15 فروردین 00 2:08
سیزدت بدر آیناز گلی❤😘😍🌸💐😂🍀
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسی همچنین🙂❤️🌷

28 فروردین 00 10:00
سیزده بدر با تاخیر مبارک آیناز جون 
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسی شما هم همینطور🙂❤️

28 فروردین 00 10:00
خوش حال میصوم به پست هایم سر بزنی ک لایک و کامنت بدهی
💖 آیناز 💖
پاسخ
چشم وقت کنم حتما😉

28 فروردین 00 13:44
مرسی گلم 
💖 آیناز 💖
پاسخ
خواهش
***asal******asal***
5 اردیبهشت 00 21:05
دو ماهگی وبلاگتون  مبارک
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسییی عزیزمم🙂❤️
خیلی خوشحالمم کردی