✨شروع وب رویایے مونـ🎈✨شروع وب رویایے مونـ🎈، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
💙 ارمے شدنم 🎤💙 ارمے شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
💜 بلینکی شدنم 🎤💜 بلینکی شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره
🌂 پاترهد شدنم ⚡🌂 پاترهد شدنم ⚡، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ارمے گرل 💜💦

⚡دانش اموز حال. دکتر اینده💥

💗روز های اخر 1399/یک هفته خونه تکونی/کارنامه/هدیه تولدم 💟

1399/12/27 14:03
نویسنده : 💖 آیناز 💖
899 بازدید
اشتراک گذاری

سیلام 😁🤞🏻

کرونا ما رو نکشت ولی مطمنم این خونه تکونی اخر یه کار دست من میده😪

امروز مامانم میخواد اتاق خودش رو جم جور کنه من زیاد دخالت نمیکنم ولی کمک هم باید بهش کنم مثلا تختش رو تمیز کنه و پرده این چیزا.....

من برم کمک مامانم کنم برمیرگدم

...................................................................................................................................................................

کم کم دارم از خونه تکونی بدم میاد یعنی امسال نه اجیل نه چیزی فقط همین خونه تکونی مونده با ما 😪

الان به شدت نیاز به یک چای و بیسکویت دارم ولی فعلا باید برم سر کلاسم انلاین باشم و البته کنارش یه لواشکم هست که حداقل یه جونی بگیریم برای بقیه اش

امروز فقط یه زنگ داریم خود خانومون هم دیگه خونه تکونی داره یه زنگ عه اش کرده  😂

امسال چون سال پیش خونه تکونی نکردیم خیلی برامون سخت هست و بود

پ ن = از من به شما نصحیت که هرسال کنید و اگرنه سال بعدش دیگه گوشتی براتون نمیمونه 

من برم خانمونم میخواد ازمون بپرسه

.............................................................................................................................................................................

                                                             روز بعد

امروز میخواد مامانم راهرو و حمام و دستشویی رو مرتب کنه از شانس خوب من هم راهرو افتاد به من کار خاصی نداره یه دستمال کشیدن دیوار ها جارو بخارشو هست امیدوارم همین شکلی اسون باشه سخت نباشه

 پ ن = ایشالا بتونم به فیلم سه کله فندوقی برسم.

راهرو تموم شد فقط باید قرنیز هاش رو دستمال بکشم ولی دیه بعد از فیلم الان 2 دقیقه دیگه شروع میشه من برم پس فعلا....

بلاخره بعد از قر های مامان قرنیز ها رو تموم کردم.

دیگه بهم یه ساعت استراحت برد میرم کنسرت هایی بلک پینک جدیدی که سارا (یکی از بهترین دوست هام ) اورده رو برم ببینم . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                          دوشنبه

د ددد دد د

دیگه امروز نوبت به اتاق ما میشود

دارم ذق مرگ میشم 

معلوم نیست چه وسایلی پیدا میکنم برای همن دل تو دلم نیست

جدیدا رو کله گردالی هم کراش زدم 

خب دیگه کلا تمیز کردن قرنیز و دیوار ها افتاد با من بقیه اش هم دیگه با مامان بابام😂

البته باید مراقب غذا هم باشه یهو نسنوزه

 همین الانم یه خبر دادن که جمعه میریم شوش که من یه جیغ زدم 

چونکه آلیس یکی از دوستام تو شوش یه سوپرایز برام داره

...................................................................................................................................................................

                                                           سه شنبه

به به بلاخره یک روز استراحت امروز میخوام درمورد بولت روزنال سال 1400 فکر کنم که شنبه هفته اینده درستش کنم 

بولت ژورنال یه دفتریع که توش برنامه ریزی میکنیم اینکار ها من میخوام توش خرج مخارج و هدف هام و کتاب های فیل های سال جدید رو بنویسم و مهمترین بخش شکرگزاریه چون خدا همه این نعمت ها رو دادع خب دیگه ما بریم از این تفریح کمال استفاده رو بببریم😁

........................................................................................................................................................................

                                                            چهارشنبه

چه زمان مثل باد زود میگذره و ادم فرصت های زیادی رو از دست میده 

امروز بازم اتاق من میخوایم تشک ها رو تمیز کنیم مال تخت هامون خیلی دوست دارم بببینم چندتا کش مو زیر تختمه😂

من فقط جارو میزنم و تخت ها رو مرتب میکنم جابه جایی تشک ها با بابام و مامانم هستش😆

........................................................................................................................................................................

                                                 پنجشنبه

امروز هم دیگه اشپزخونه و مننننننننننننننننننننننن انقدر باید کار کنم که نگو چون مرتب کردن قفسه ها افتاد با من درست میگن پشت هر سختی اسنی است هعی خدا🤕

من برم که جمعه بازم میام تایپ میکنم

................................................................................................................................................................

                                                               جمعه

امروز صبح ساعت 6 بیدار شدیم و حرکت کردیم به سمت شوش اول رفتیم خونه عمو ام و بعدش هم خودم و بابام و یکی از پسر عمو هام رفتیم یادمان و بعدش بقیه اومدن بارون میومد کلا خیلی خوب بود و من همش خوابم میومد ناهار هم مرغ داشتیم که با لب لوپ ادم بازی میکرد😂

رفتیم بعدش هم از یه راهی که قبلا توش جنگ انجام میدادن خیلی باحال بود اخرش هم همگی البته بابام و عمو هام با ماشین ولی من و مامانم و بقیه... پیاده رفتیم تا یه جایی که بعدش جاده شوش بود یعنی حدود 2 3 کیلومتر دویدیم که خیلی خیلی خسته شدم بعدش هم رفتیم خونه و رفتم پیش الیس و فهمیدم سوپرایزش هدیه تولدم از طرفش بود😍یه دفتر خیلی خیلی خوشگل که خودم برای بولت روزنال انتخابش کردم 

خیلی کیوت و پشمالو بود دفتره حالا بولت روزنال رو که کشیدم ست رو میزارم دفتر هم نشون میدم

پایان پست

#خواهرانه #کرونا

پسندها (6)

نظرات (0)