✨شروع وب رویایے مونـ🎈✨شروع وب رویایے مونـ🎈، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
💙 ارمے شدنم 🎤💙 ارمے شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
💜 بلینکی شدنم 🎤💜 بلینکی شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره
🌂 پاترهد شدنم ⚡🌂 پاترهد شدنم ⚡، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ارمے گرل 💜💦

⚡دانش اموز حال. دکتر اینده💥

😂شروع خونه تکونی 99 💜

1399/12/16 17:55
نویسنده : 💖 آیناز 💖
570 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم داریم به قرن جدید نزدیک میشیم و...

همینطور خونه تکونی 😐

ما هرسال همین بسات رو داریم باید خونه تکونی کنیم البته من بیشتر از اینش خوشم میاد که وسایلی صد سال ازش خبر نداری یهو پیدا میکنی 😁😂

ما از همین امروز شروع کردیم داشتیم اتاق مهمان رو تمیز میکردیم 

اینم چندتا عکس از امروز

اینم وسایلی که امروز پیداشون کردیم😊😂

امروز خیلی خیلی هوای خوبی بود

نه بگم زمستانی نه زمستانی نبود ولی بادی که میومد شبیه پاییز بود و من پنجره اتاقم رو باز گذاشتم که یه ذره گل های توی اتاقم هوا و نور بخورن و ...

من که از همین حالا خسته ام ولی...

باید هنوز پرده رو وصل کنیم البته من کمک میکنیم

خب احتمال میدم هفته اینده براتون پست یک هفته خونه تکونی قرنطینه ایی بزارم پس منتظر باشید😊

پسندها (5)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اسفند 99 20:35
خسته نباشی گلم🥰🥰
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسی سلامت باشید😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اسفند 99 20:35
ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی❤
💖 آیناز 💖
پاسخ
من که همیشه توی وبلاگتون هستم ولی چشم😂
راستی 300 تایی شدنتون هم مبارک❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اسفند 99 22:28
مرسی عزیز دلم💋💋❤
💖 آیناز 💖
پاسخ
خواهش لاوم❤️💕

20 اسفند 99 22:37
عزیزم چرا نظرامو تایید نمیکنی؟ 
💖 آیناز 💖
پاسخ
کردم عزیزم

20 اسفند 99 22:56
اینجا نیومد😁

20 اسفند 99 22:56
واسه من نظرام نمیاد قشنگم😘