✨شروع وب رویایے مونـ🎈✨شروع وب رویایے مونـ🎈، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
💙 ارمے شدنم 🎤💙 ارمے شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
💜 بلینکی شدنم 🎤💜 بلینکی شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره
🌂 پاترهد شدنم ⚡🌂 پاترهد شدنم ⚡، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ارمے گرل 💜💦

⚡دانش اموز حال. دکتر اینده💥

چه شکلی توی این روز های کسل کننده خودمون رو سرگرم کنیم؟🤔

1399/12/7 16:30
نویسنده : 💖 آیناز 💖
314 بازدید
اشتراک گذاری

همه مون میدونیم توی این دوران قرنطینه و ویروسی باید توی خونه هامون بمونیم

ولی خب حوصله مون هم خیلی سر میره و جز اینترنت و درس خوندن و تلویزون سرگرمی دیگه نداریم

خب من توی این پست میخوام بهتون چندین روش که خودم رو سرگرم میکنه و این روز های قرنطینه رو دل نشین میکنه بهتون بگم حتما روز هاتون رو عالی میکنه😊😍

1_اول از همه سعی کنید توی این دوران یه سریال فیلم بببیند که تفریح عالی است برای مثال روزی یه قسمتش یا ابشار جاذبه یا میراکلس یا استار علیه نیرو هایی شیطانی   و در اخر هم یا کله فندوقی ها حتما این چندتاسریال یا فیلم رو ببیند که خیلی سرگرمتون میکنند و داستانهای باحالی دارند.

2_توی دوران قرنطینه وقت خیلی خوبیه برای یادگیری یه مهارت جدید مثلا من میخوام با کلاس های انلاین رایگان طراحی رو شروع و کنم و با ویدیو ها رقص شافل رو خوب یاد بگیرم و شما هم میتونن یاد بگرید و اگر قدیما روی یه چیزی کلاس میرفتید الان یادتون رفته میتونید روی اون تمرکز کنید و خوب یاد بگرید

3_از وقتی قرنطینه شروع شد من طرفدار میراکلس هری پاتر و بی تی اس بلک پینک شدم با اکسو هم کم کم دارم میشم برای همین دارم کم کم وسیله هاشون رو میسازم که این یه نوع تفریحه و من خیلی خیلی این نوع رو دوست دارم

😍🤭😆

4_من که خودم دارم دکور اتاقم رو عوض میکنم و به سلیقه خودم میچینم و کلی وسیله برای تزیین کردنش میسازم شما هم همینکار رو کنید چون مطمن ام از نتیجه کار خیلی خیلی خوشتون میاد

5_درس هاتون رو بخونید حالا بعضی ها میان میگن خیلی حوصله سر و😍ره این چیزا ولی نه ولی نه من انقدر برای درس هام کاردستی ساختم که الان خیلی راحت درس هام رو انجام میددم و وقت بیشتری برای درس خوندن میزارم و شدم خرخون کلاس 😄خلاصه خیلی خوبه شما امتحان کنید انقدر که جزوه و همه چی رنگی رنگی ایه حتی استیکر خانم که همیشه تکالیف مثبت رو میفرستاد رنگی رنگی شده 😂😂

خب اینم از این پست حمایت کنید اگر خواستید پارت 2 اش هم میزارم لایک کامنت و فالو فراموش نشه 😍😊

خداحافظ شکلاتی ها👋🏻

پسندها (5)

نظرات (5)

setiseti
7 اسفند 99 17:12
سلام عزیزم پیشنهادات عالیه منم مثل شما عاشق  خرس های پچول هستم ( همین کله فندوقی هایی که شما میگی ) 
برای درس ها هن از پشسنهادت استفاده میکنم 
خیلی ممنونم ازتون بابت این پیشنهادات عالی 
💖 آیناز 💖
پاسخ
سلام مرسی😍
منم خیی دوستشون دالم😆
امیوارم به دردتون خورده باشن😊

7 اسفند 99 18:01
سلام عزیزم لطفا بیشتر از انجام درس و تکالیف مدرسه پست بذار و بگو چطور برای خودت سرگرم کننده شده و چطور از انجامشون خسته نمیشی؟
💖 آیناز 💖
پاسخ
چشم عزیزم حتما میزارم مرسی برای درخواست هات😊❤️
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
10 اسفند 99 10:39
چه جالبب😍
عزیزم ببخشید من اونموقع متوجه نشده بودم که شما اومدی  نی نی گپ
حالا هر وقت انلاین شدی من درخواست میدم
💖 آیناز 💖
پاسخ
مرسی😊 باشه ممنون
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
11 اسفند 99 12:22
عزیزم بیا گپ
💖 آیناز 💖
پاسخ
اوکی الان میام
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
12 اسفند 99 10:38
سلام عزیزم به نی نی وب خوش آمدی 🌹💋
البته به نظر میرسه خیلی وقت اومدی 😅
من سارا هستم ❤
کلاس ششم
 دنبال شدی خوشحال میشم دنبال کنی🎁
💖 آیناز 💖
پاسخ
سلام مرسی😊
نه یه 7 روزه اومدم🤭
خوشبختم 😉
من شما رو خیلی وقته دنبال کردم❤️