✨شروع وب رویایے مونـ🎈✨شروع وب رویایے مونـ🎈، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥🎊𝒜𝓎𝓃𝒶𝓏♥، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
💙 ارمے شدنم 🎤💙 ارمے شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
💜 بلینکی شدنم 🎤💜 بلینکی شدنم 🎤، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره
🌂 پاترهد شدنم ⚡🌂 پاترهد شدنم ⚡، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ارمے گرل 💜💦

⚡دانش اموز حال. دکتر اینده💥

معرفی خودم 💛😗

1399/12/5 13:28
نویسنده : 💖 آیناز 💖
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام💕

همونطور از اسم وبلاگ معلومه اسمم اینازه 26 بهمن تولدم بود که گذشت 🤩😊

و خیلی رنگ صورتی کمرنگ رو خیلی دوس دالم 💜☺

و خیلی فیلم سه کله فندقی و هری پاتر رو دوس دارم 

 

 

و همینطور کیپ پاپرم ام هم هستم اکثرا بلک پینک وو بی تی اس گوش میکنم.😍😗

هروقت حوصلم سر میره میرم یکم اپارات گردی یا دکور اتاقم رو عوض میکنم یا میرم دنبال دوستم که اسمش ساراست و یا یکم درس میخونم

هروز هم دو ساعت با گوشی ام کار میکنم یا کمتر و جمعه ها با خانواده میریم گردش ولی ماسک میزنیم و رعایت میکنیم تا کرونا نگیرم.

قدیما کلاس های شطرنج میرفتم ولی الان بخطار این ویروس کوفتی 😐😐 نمیتونم برم و برای اینکه یادم نره همش با خودم بازی میکنم یا بعضی وقت ها با داداشم بازی میکنم و توی هفته ها با دوستام تماس تصویری میگیرم که یه دلخوشی توی این دوران قرنطینه داشته باشیم😍🤩

دیگه باید برم منم ناهار بخورم خدانگهدار فعلا 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

پسندها (8)

نظرات (5)

setiseti
5 اسفند 99 20:28
سلام عزیزم با افتخار دنبال شدی 
💖 آیناز 💖
پاسخ
ممنون😊
setiseti
5 اسفند 99 20:35
ببخشید فضولی میکنم چه شهری زندگی میکنید ؟
💖 آیناز 💖
پاسخ
نه بابا فضولی چیه
اهواز زندگی میکنم
اسرا
6 اسفند 99 12:55
سلام به نی نی وبلاگ خوش اومدین نی نی وزلاگ نمی ذاره دنبالتون کنم چند روزی صبر کنید ممنون راستی اسم من اسرا هست 
💖 آیناز 💖
پاسخ
ممنون😉
چشم حتما😘
خوشبختم😊
🐾لیدیـــ نـــوار🐾🐾لیدیـــ نـــوار🐾
7 اسفند 99 19:28
سلام عزیزم😺
ببخشید ، فضولیه اما چندتا سوال داشتم😄
میشه بپرسم؟
💖 آیناز 💖
پاسخ
بپرس عزیزم فضولی چیه راحت باش😊
آبجی مهناآبجی مهنا
14 فروردین 00 15:35
منم خیلی بلک پینگ را دوست دارم 🤩
از آشنایی باهات خوشبختم😘
💖 آیناز 💖
پاسخ
عه چه خوب
منم همینطور